میوه زندگیمون زینبمیوه زندگیمون زینب، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

زینب خانم **سلاله مامان و بابا**

عکسهای 10 و11 ماهگی

1392/5/9 12:04
نویسنده : مامان مریم
959 بازدید
اشتراک گذاری

 

گلچین عکسهای ١٠و١١ ماهگی زینب خانمی.

 

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

 

+5

منو ببرید حموم

و باز هم شیراز

شیرازووووو

الله اکبر

نفس مامان

التماس دعا ...

بووووووووووووس

لباس مجلسی خانم

عروسک من

نانازی من

11 ماهگی

شیطون مامان

نفس مامان

قربون نگاهت

بشکن زدنشو ...

ای جووووووونم

بقیه عکسها رو بزودی میزارم ...

عکسهای آتلیه دخملی هم تو راهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عمه لیلی
5 مرداد 92 17:27
الـــــــــــهی فدات بشم من


خدا نکنه عمه جونی
فرشته
5 مرداد 92 22:38
سلام ماشاالله چقدر بزرگ شده من عکسهای کوچیکش رو که دیده بودم دیگه قسمت نشد که بیام اماچند وقتیه که میام دیدم به به زینب خانم چقدر خوردنی شده


ممنون که سر زدید
مامان تسنيم سادات
9 مرداد 92 5:39
سلام مامانى جان
حالتون چطوره ؟ ماشالله دخملى چقدر خانم شده و بزرگ شده
توى اين شبها خيلى التماس دعا


سلام ممنون از محبتتون ... التماس دعا
مریم (مامان ثناجون)
9 مرداد 92 11:05
الهی بخورمت هلو چقدر ماه شده ایی



ممنون خاله ....شیطونیامو ندیدی پس ....
مریم (مامان ثناجون)
15 مرداد 92 5:38
همشهری عزیز دوست نداشتی با من دوست بشیمنا لینگ نکردی
سمیرا
12 شهریور 92 20:24
سلام عزیزم خدا زینب خانم ناز رو براتون حفط کنه اگه به وبلاگ منم سر بزنی خوشحال میشم
مهشید
4 مرداد 93 20:37
سلام من مامان امیدم یادتونه؟ دلم براتون تنگ شده بود زینب خانمی خوبه ایشالا؟