میوه زندگیمون زینبمیوه زندگیمون زینب، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

زینب خانم **سلاله مامان و بابا**

عکسهای 12 ماهگی و تولد

1392/5/9 11:57
نویسنده : مامان مریم
790 بازدید
اشتراک گذاری

 

گلچین عکسهای ١٢ ماهگی زینب خانمی.

 

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

تولد خونه آقا جون

شیطونک من

نفس من

خوشملی مامان

خوشمل مامان

مهربون من

مهربون من

تریپت منو کشته

خوشتیپ مامان

با معرفت من

ماشالله

شیطونک

فرشته مامان

تمیز من

عروسک مامان

جوجوی من

تولدت مبارک

مودب من

مامان من

مامان من

 

وووووووش نفس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان تسنیم
9 مرداد 92 12:19
عزیزم چه نگاه معصومی داره


سلام ممنون خاله ♥
مریم (مامان ثناجون)
15 مرداد 92 5:34
به قول مامانت تیریپت منا کشته خوشکل خاله با دو تا پست جدید اپم بدو بیا انشاالله عکسهای عروسیت عزیزم
maman taraneh
15 شهریور 92 16:35
ای زیباترین گل هستی روزت مبارک


ممنون روز شما هم مبارک