میوه زندگیمون زینبمیوه زندگیمون زینب، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

زینب خانم **سلاله مامان و بابا**

عمو بهـــــــــــزاد روحت شاد

1392/6/12 12:23
نویسنده : مامان مریم
2,520 بازدید
اشتراک گذاری

عموی مهربونم

عموی دوست داشتنی

رفیق دلتنگیهای بابا علی

بابای مهربون داداش مهدی و سیاوش

روحـــــــــــــــــــــــــــــــــت شـــــــــــــــــــــــاد

 

 

عمو بهزاد

 

 

 

 عموی عزیزم

 شب آخر وقتی همه در حال بازیکردن توی پارک بودن من و تو تنهای تنها نشسته بودیم ....

 برام از توی گوشیت  کلیپ مامانی غذا چی داریم ... گذاشته بودی و فارغ از همه دنیا با من بازی میکردی

 عموی مهربونم نمیدونستم که اون شب ، شب آخریه که کنارمی و مثل همیشه میام تو بغلت و برام

آهنگ مورد علاقمو میزاری ،

چقد دلم برات تنگ شده ،چقد زود از پیشمون رفتی عمو بهزاد 

آره عمو بهزاد در کمال ناباوری از میونمون رفت و داغ بزرگی رو واسه هممون گذاشت ...

اینروزا روزهای دلتنگی  بابا علی و عزیز و آقا جون وعمو فرزاد و  عمه لیلاست  ...

اینروزا روزهای بی قراریهای داداش سیاوش و داداش مهدی واسه باباشون عمو بهزاده ...

خدایا روح عموی مهربونمو شاد کن ....



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نگین
12 شهریور 92 20:08
سلام،تسلیت،ما رو تو غم خودتون شریک بدونید،غم آخرتون باشه.


ممنون ....
مامان تسنیم
16 شهریور 92 8:56
بسیار بسیار متاثر شدم...
خدا روحشون را شاد کنه
به همه به خصوص بچه هاش صبر بده


ممنون از محبتتون
مامان نرگس
20 شهریور 92 7:51
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم . تسلیت میگم ایشالا غم آخرتون باشه. روحش شاد
به ما سر بزنید لینکتون میکنم


ممنون و تشکر از محبتتون
مریم(مامان ثنا)
25 شهریور 92 9:01
سلام واااای خیلی ناراحت شدم تسلیت منم تو غم خودتون شریک بدونید.. خدا به همه مخصوصا بچه هاش صبر بده واقعا سخته روحش شاد... راستی نرگس جون اگه فضولی نباشه میتونم علت فوتش را بدونم..اگه دوست نداری بگی نگو ناراحت نمیشم ببوس دختر نازم را انشاالله غم اخرتون باشه
☁☀☁ مامان تسنيم سادات
29 شهریور 92 15:47
خدا رحمتشون كنه روحشون شاد
مریم (مامان ثنا جون)
17 مهر 92 1:40
روزت مبارک باشه خاله جونم